Професионално развитие в дигиталния маркетинг - март 2023
Изминало събитие
Дата:
15 март 2023
Час:
19:00
Лектори:
Александър Иванов
Христо Митков
Мартин Желязков
Александър Братимиров
Атанас Атанасов
Христо Митков
Мартин Желязков
Александър Братимиров
Атанас Атанасов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн събитието "Професионално развитие в дигиталния маркетинг", което ще се излъчи на 15 март (сряда) от 19:00 ч. В събитието ще се включат професионалисти от сферата на дигиталния маркетинг, които са и част от професионалните програми на SoftUni Digital: Христо Митков, Мартин Желязков, Александър Братимиров и Атанас Атанасов. Водещ на събитието ще бъде Александър Иванов.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят част от курсовете в професионалната програма на SoftUni Digital: Google Ads Advanced, SEO On-page Optimization, SEO Website Architecture & Automations, Copywriting Secrets и Content Management . За да получиш правилните насоки при своя избор на професионално развитие сме поканили на едно място специалисти с дългогодишен опит в сферата на дигиталния маркетинг, които по време на събитието ще разкрият кои са предимствата и предизвикателствата при тези професии, както и какво са постигнали, благодарение на опита си досега. Освен, че всеки от тях ще има възможността да сподели своите насоки, след това Христо, Мартин, Александър и Атанас ще бъдат част от дискусия, в която ще може да задавате своите въпроси.
Тук може да видите всички модули, които включва професионалната програма на SoftUni Digital.
Тук може да видите всички модули, които включва професионалната програма на SoftUni Digital.
За лекторите
Александър Иванов
Александър е изпълнителен директор на "CreateX Digital Agency" с над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. Отскоро е Main Brand Ambassador на организацията. Той е един от учителите по програма "Заедно в Час", преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода "обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.

Христо Митков
Христо се занимава с продажби и дигитална реклама от 15 години. От 2013 година Христо е сертифициран Google Partner и от тогава се занимава с провеждането на обучения и семинари за организации като International Business School, Webseminari, Humanconsulting. Христо и неговата агенция Импулс Медиа подкрепят Гората.бг и отделят част от приходите си от обучения за засаждане на дървета на територията на страната.

Мартин Желязков
Мартин е SEO специалист в агенция за дигитален маркетинг Netpeak, където фокусът му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България. Работата му главно е насочена към постигането на резултати по ключови показатели за развитието на всеки един бизнес. В свободното си време обича да чете и да пише публикации на теми свързани със SEO оптимизацията и дигиталния маркетинг.
Александър Братимиров
Александър е творчески директор и партньор в рекламна агенция human. В рекламата е от 6 г., а преди това в продължение на 5 г. работи за едни от най-големите телевизионни продуцентски къщи в България. Той започва в Ogilvy като копирайтър, а след това се мести в Saatchi&Saatchi, където след няколко години става творчески директор. С работата си там неговият екип е отличен с редица награди от няколко рекламни фестивала. Сред последните отличия в human на ФАРА тази година са две злата за проект на Fashion Days, а също сребро, бронз и две номинации. Още с първото си участие на фестивала агенцията се нарежда в топ 3 за България. Александър е бил ментор на рекламна академия в НБУ през 2018, а също и на Saatchi Circle FARA в същата година - тогава неговият екип става победител. Бил е и жури на New Stars, част от рекламния фестивал Ad Stars.

Атанас Атанасов
Атанас е експерт с над 12 години опит в областта на маркетинга и рекламата. Съосновател на Скапто (най-голямата верига за премиум бургери в страната). Започва кариерата си в дигитална творческа агенция, впоследствие ръководи маркетинг екипи в българските бизнеси на големи международни компании: Лидл, Карлсберг, Теленор. Има опит като ръководител на отдели с големи бюджети и разходи, като през годините е преминал през десетки обучения, семинари и програми за водене на преговори.

Ресурси