Coca-Cola Talks: From a digital journey to creating habits – Coca-Cola App as a loyalty platform - SoftUni Digital
Loading...

Coca-Cola Talks: From a digital journey to creating habits – Coca-Cola App as a loyalty platform

Изминало събитие
Дата:
02 декември 2022
Час:
19:00
Лектор:
Добрин Йорданов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Coca Cola Talks: From a digital journey to creating habits – Coca-Cola App as a loyalty platform" нa 2 декември 2022 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Добрин Йорданов.
За семинара
В шестото издание на Coca-Cola Talks в SoftUni Digital, ще се обсъди как дигиталните канали предизвикаха революция в консумацията и създаването на съдържание, като за кратък период от време преобърнаха потребителските нагласи, очаквания, поведение и заедно с това бизнес климата, рекламната индустрия и измерването на резултати. Преобладаващата част от потребителите на Coca-Cola цял живот са се молили за възможността да натиснат SKIP на предоставяните им реклами и да продължат с любимите си предавания и сега имат тази възможност. В този семинар ще се дискутира:
  • комуникацията, която създава стойност и печели вниманието на потребителите, вместо да се купи;
  • как се навигира в тази комплексна и наситена от конкуренти среда;
  • създаване на навици;
  • свързване на офлайн продукти с онлайн изживявания по начин и в мащаб, който само Coca-Cola може да реализира.
За лектора
Добрин Йорданов
Добрин е Business Operations Manager и отговаря за представянето на брандовете в портфолиото на The Coca-Cola Company в България с основен фокус постигане на целите за продажби, навигиране в конкурентната и макро среда и устойчиво развитие на българския пазар. По образование и страст: маркетолог, професионално и като характер: търговец, в свободното си време и за удоволствие изследва потребителското поведение. Последните 10 години е прекарал в сектора на бързооборотните стоки работейки на офлайн пазара в България за продуктите на Procter&Gamble и на онлайн пазара в Европа и САЩ за тези на Фикосота. През 2020-та се включва в най-бързата от бързооборотните стоки, категория напитки и екипа на Coca-Cola Bulgaria. 
Добрин Йорданов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.