Ecommerce 4x4 – Успешна онлайн търговия в България
Изминало събитие
Дата:
06 октомври 2022
Час:
19:00
Лектори:
Петър Дяксов
Димитър Денев
Димитър Денев
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Ecommerce 4x4 – Успешна онлайн търговия в България" нa 6 октомври 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Петър Дяксов и Димитър Денев.
За семинара
Успехът в онлайн търговията на българския пазар зависи от множество фактори. Въоръжен с правилните инструменти и знания, можеш много по-лесно да изградиш успешен бизнес онлайн, да го развиеш и скалираш в правилния момент.
Семинарът е с практическа насоченост и включва реални примери от 4 български онлайн магазина - с конкретни съвети и подходи.
Ще обхване 4 основни теми:
- Performance маркетинг;
- Social Media Marketing;
- SEO;
- UI и UX.
За лекторите
Петър Дяксов
Петър професионално се занимава с онлайн търговия от 2009 година и дигитален маркетинг от 2011 година. Началото на 2015 година основава пловдивската дигиталната агенция Tendrik. А 2019 година поставя началото на обединяването на агенцията с дигитална агенция SEOMAX, където той става управляващ съдружник и маркетинг директор. Агенцията предлага цялостни дигитални решения за бизнеси от различни сфери на дейност - изработка на уебсайтове и онлайн магазини, дизайн и брандинг, цялостен онлайн маркетинг, реклама в Интернет и SEO оптимизация. Основател, управител и партньор в няколко онлайн магазина, работещи и на чужди пазари. Част от Digital4 Foundation, където участва в организацията на конференции в България и чужбина. Партньор и лектор в ИТ академията IMG IT Academy в Пловдив.
Димитър Денев
Димитър е мениджър бизнес развитие на една от водещите дигитални агенции в България – SEOMAX. Той се занимава активно с дигитален маркетинг и електронна търговия през последните над 10 години. Участвал в създаването, изработката и развитието на множество уеб проекти. Димитър е работил и върху популяризирането на една от най-големите SaaS услуги за електронна търговия в България. В момента се развива активно в изграждането на цялостни сратегии за дигитален маркетинг, анализ и CRO (Conversion rate optimization) предимно за e-commerce проекти. Член на Digital4 Foundation с основна дейност, насочена в развитието на дигиталните технологии и индустрия в световен мащаб.