Как успешно да проведете рекламна кампания във Facebook? - SoftUni Digital
Loading...

Как успешно да проведете рекламна кампания във Facebook?

Изминало събитие
Дата:
27 април 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Как успешно да проведете рекламна кампания във Facebook?" нa 27 април 2022 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Ивайло Тодоров.
За семинара
Едно от най-важните неща за успеха на една рекламна кампания е нейното структуриране. В този семинар ще се разгледа кои са основните етапи при провеждането на кампания във Facebook. Ще научите:
  • Как да планирате кампания във Facebook?
  • Kои са основните етапи за успешно провеждане на кампания?
  • Как да поставяте правилна цел за рекламна кампания във Facebook?
  • Как да анализирате вече проведена кампания във Facebook?
Предварителното планиране и правилното поставяне на цел са основните елементи за провеждането на една успешна кампания. Точно за това и ще се говори по време на семинара.
За лекторите
Ивайло Тодоров
Ивайло е онлайн предприемач и маркетинг специалист с над 7 години опит. Той е основател на дигитална агенция за performance маркетинг, в която обслужват клиенти от цял свят. Работил е с над 500 клиенти, част от тях са BBC, Domino’s, Deliveroo, AMD, INSAOIL, OddBox, БулИнс, InterSport, AUBG, Vida.bg, Monster.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.