Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи? - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?

Изминало събитие
Дата:
15 декември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?" нa 15 декември 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Борил Богоев.
За семинара
Да сте експерт по маркетинг или да имате екип от експерти далеч не е гаранция, че ще постигнете заложените цели и ще изстреляте бизнеса за/с който работите към облаците. Оказва се, че успешните маркетинг екипи са изградени на няколко нива или слоя. Те са като къща, която става за живеене, само ако е следвана правилната технология на изграждане. Изключително важни елементи на тази маркетингова „къща“ са:
  • Екип от експерти, всеки в своята област.
  • Лидер на екипа.
  • Технологична платформа.
  • Добра стратегия и планиране.
  • Достъп до комуникационни и маркетингови канали.
  • Бюджет.
  • И още много други.

Доста са случаите в практиката, когато маркетинговите дейности се придвижват при липсата на един или повече от тези елементи. Когато, обаче, тези дейности придобият по-висок интензитет, започвате да работите с по-голям екип, по-големи бюджети… Тогава изпъква елементът, който обединява всички останали и ги кара да работят. Това е управлението на маркетинг операциите или Marketing Operations Management. Когато екипът ни е малък или сами сте си екип, управлението на операциите е нещо, което правите по естествен и силно опростен начин. Но от един етап нататък, вашият маркетинг екип има нужда от структура, процеси и технологична платформа, които да са организирани по такъв начин, че да осигуряват:
  • Гладка работа на екипа.
  • Гладко скалиране (членове, канали, натоварване, дейности).
  • Възможност за оптимизиране на резултатите.
  • Възможност за автоматизиране на част от дейностите.
  • Детайлно и качествено проследяване на данните и анализ.

В настоящия семинар ще разгледаме следните аспекти на маркетинг операциите:
  • Основи на маркетинг операциите.
  • Маркетинг процеси.
  • Маркетинг технологии.
  • Маркетинг данни и анализ.
  • Вътрешните обучения - ключ към работещи маркетинг операции.
  • Откъде да започнем? Следващи стъпки.

Обучението е насочено към маркетинг мениджъри и ръководители на маркетинг отдели, които искат да подобрят ефективността на екипите си и да постигат по-добри резултати. Като участник в семинара, ползите за вас ще бъдат:
  • Ясна визия за структурата на най-важните маркетинг процеси, активности и технологии.
  • Преглед на основните метрики за ефективност на маркетинга и стратегии за анализ и оптимизация.
  • План за действие (+ checklist) за анализ и подобряване на маркетинг операциите във вашия екип.
За лекторите
Борил Богоев
Борил е маркетинг експерт с 20+ години опит в дигиталния бранш. Започва като дизайнер, преминава през уеб дизайн и програмиране и, в крайна сметка, се установява на полето на дигиталния маркетинг. Участвал е в разработката на над 250 софтуерни проекта – уебсайтове, системи, приложения. Борил е работил като консултант и/или обучител с десетки български и чуждестранни брандове в различни области на бизнеса, като – Novatel, Хиполенд, Runners.bg, LUXIMMO, Lucky Bansko, Telenor, NetInfo, Deichmann, Avène (Pierre Fabre) и  много други. Работил е като маркетинг и дизайн директор на BFASHION/Koketna (8 държави в Централна и Източна Европа), маркетинг директор на Diamond International Corporation (Чехия, Словакия, България, ОАЕ, Полша). В момента, Борил е Chief Marketing Officer на Signature Technology (ОАЕ). Създател е на 19 авторски онлайн курса, водил е курсове в Нов Български Университет и СофтУни (Email marketing 1 и 2, Въведение в електронната търговия, Landing Page Optimization). С провеждането на уебинари, лекции, обучения и курсове е докоснал и повлиял на над 10 000 човека в областта на маркетинга и дигиталния бизнес. Притежател е на докторска степен в областта на бизнес моделите в Интернет. В момента Борил специализира в маркетинг операции, оптимизация за продажби, маркетинг технологии и автоматизация.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.