ON-Page оптимизация чрез филтри в ecommerce - SoftUni Digital
Loading...

ON-Page оптимизация чрез филтри в ecommerce

Изминало събитие
Дата:
29 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "ON-Page оптимизация чрез филтри в ecommerce" нa 29 ноември 2021 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектор Теодор Захариев.
За семинара
По време на семинара ще научите всички тънкости за оптимизация на онлайн магазини свързани с филтрите. Те обикновено са за цвят, размер, цена, материя на продукта и др. Ще получите важни насоки:
  • Как да се съставят тези страници и как да се индексират;
  • Семантично ядро свързано с ключовите думи – филтри;
  • On-page оптимизация и вътрешна свързаност;
  • Как да ги намерим;
  • Добавяне на нови филтри спрямо търсените фрази в бранша.
За лекторите
Теодор Захариев
Теодор е професионалист в SEO от 2010 г. и е добре познат SEO експерт в България. Ръководи успешно SEO отдела на Kipo.bg – уеб агенция с богат опит в разработката на уеб проекти, SEO и цялостната корпоративна идентичност на редица известни брандове.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.