Coca-Cola Talks: Управление на брандове - от глобални стратегии до локално изпълнение - SoftUni Digital
Loading...

Coca-Cola Talks: Управление на брандове - от глобални стратегии до локално изпълнение

Изминало събитие
Дата:
11 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Coca-Cola Talks: Управление на брандове - от глобални стратегии до локално изпълнение" нa 11 ноември 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Станислава Георгиева.
За семинара
Поредицата от специализирани семинари на Кока-Кола в SoftUni Digital – Coca-Cola Talks ще отправи погледа на участниците към изграждането на силни марки, създаването на успешни иновации и ефективното ангажиране на потребители. Част от специалистите, които стоят зад успеха на Системата на Кока-Кола в България, ще споделят своя опит относно най-новите тенденции в сферата на маркетинга и управлението на брандове, какви са настоящите нужди на потребителите и как тяхната промяна води до изменение в цялостните маркетингови стратегии зад марките, които могат да бъдат видени на пазара. Какви са съставките на успешната адаптация и по какъв начин се улавят нови бизнес възможности – това са само част от темите, които ще разгледат експертите.

Станислава от бранд екипа на Кока-Кола България ще сподели опита си за начина, по който се изграждат силни марки на локално ниво, следвайки глобални  стратегии. Тя ще обърне внимание на процеса от брифиране на агенция, до реализирането на локалните планове и ефективното ангажиране на потребители. Ще покаже примери от бъгларския пазар, разглеждайки нужните стъпки за тяхното изпълнение. В рамките на семинара, ще се наблегне и на създаването на дългосрочна стратегия и план, спрямо целите на брандовете.
За лекторите
Станислава Георгиева
Станислава отговаря за управлението и развитието на марките Coca-Cola, Cappy, Fuzetea, Банкя, Роса и Aquarius на българския пазар. В ролята си на бранд мениджър в Кока-Кола България, отговаря за разработване на стратегии, приспособявайки глобалните планове на компанията по приложим за България начин. Това включва лансиране на иновации, ръководене на потребителски кампании, създаване на партньорства и управление на цялостното комуникационно присъствие на марките. Станислава има 7-годишен опит в сферата на маркетинга, като преди настоящата й позиция е работила в PR и криейтив рекламни агенции в Лондон. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.