Coca-Cola Talks: Развитие на търговски канали в новата реалност - SoftUni Digital
Loading...

Coca-Cola Talks: Развитие на търговски канали в новата реалност

Изминало събитие
Дата:
25 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Coca-Cola Talks: Развитие на търговски канали в новата реалност" нa 25 ноември 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Драганка Лазарова.
За семинара
Поредицата от специализирани семинари на Кока-Кола в SoftUni Digital – Coca-Cola Talks ще отправи погледа на участниците към изграждането на силни марки, създаването на успешни иновации и ефективното ангажиране на потребители. Част от специалистите, които стоят зад успеха на Системата на Кока-Кола в България, ще споделят своя опит относно най-новите тенденции в сферата на маркетинга и управлението на брандове, какви са настоящите нужди на потребителите и как тяхната промяна води до изменение в цялостните маркетингови стратегии зад марките, които могат да бъдат видени на пазара. Какви са съставките на успешната адаптация и по какъв начин се улавят нови бизнес възможности – това са само част от темите, които ще разгледат експертите.
Третият семинар от поредицата ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност. 

Лекцията ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност. Ще бъдат представени основните мотиви за покупка на ключови категории напитки и ще бъде засегната и темата за това доколко ценовите промоционални предложения са основен фактор за покупка в турболентни времена. Допълнително, лекцията ще представи примери как на база  промените в поведенията и нуждите на купувачите, компаниите променят стратегиите си за активиране на своите продуктите. В рамките на семинара, ще бъдат разгледани и основните тенденции , които определят бъдещите потребителски тенденции в новата реалност.
За лекторите
Драганка Лазарова
Драганка се присъединява към Кока-Кола ХБК България в началото на 2020 г., след 10-годишен опит в сектора на бързооборотните стоки, с фокус върху търговски и бранд маркетинг, основно придобити в Nestle. В своя кариерен път, тя ръководи едни от най-големите проекти в категорията „Шоколадови продукти“ за Европа, свързани с оптимизиране на порфолиото, въвеждане на нови категории и идентифициране и лансиране на иновации с потенциал на регионално ниво. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.