Coca-Cola Talks: Развитие на търговски канали в новата реалност
Изминало събитие
Дата:
25 ноември 2021
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Coca-Cola Talks: Развитие на търговски канали в новата реалност" нa 25 ноември 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Драганка Лазарова.
За семинара
Поредицата от специализирани семинари на Кока-Кола в SoftUni Digital – Coca-Cola Talks ще отправи погледа на участниците към изграждането на силни марки, създаването на успешни иновации и ефективното ангажиране на потребители. Част от специалистите, които стоят зад успеха на Системата на Кока-Кола в България, ще споделят своя опит относно най-новите тенденции в сферата на маркетинга и управлението на брандове, какви са настоящите нужди на потребителите и как тяхната промяна води до изменение в цялостните маркетингови стратегии зад марките, които могат да бъдат видени на пазара. Какви са съставките на успешната адаптация и по какъв начин се улавят нови бизнес възможности – това са само част от темите, които ще разгледат експертите.
Третият семинар от поредицата ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност.
Лекцията ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност. Ще бъдат представени основните мотиви за покупка на ключови категории напитки и ще бъде засегната и темата за това доколко ценовите промоционални предложения са основен фактор за покупка в турболентни времена. Допълнително, лекцията ще представи примери как на база промените в поведенията и нуждите на купувачите, компаниите променят стратегиите си за активиране на своите продуктите. В рамките на семинара, ще бъдат разгледани и основните тенденции , които определят бъдещите потребителски тенденции в новата реалност.
Третият семинар от поредицата ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност.
Лекцията ще представи видовете търговски канали съществуващи в България, тяхното развитие през последните години и промяната на поведението на купувачите в новата реалност. Ще бъдат представени основните мотиви за покупка на ключови категории напитки и ще бъде засегната и темата за това доколко ценовите промоционални предложения са основен фактор за покупка в турболентни времена. Допълнително, лекцията ще представи примери как на база промените в поведенията и нуждите на купувачите, компаниите променят стратегиите си за активиране на своите продуктите. В рамките на семинара, ще бъдат разгледани и основните тенденции , които определят бъдещите потребителски тенденции в новата реалност.
За лекторите
Драганка Лазарова
Драганка се присъединява към Кока-Кола ХБК България в началото на 2020 г., след 10-годишен опит в сектора на бързооборотните стоки, с фокус върху търговски и бранд маркетинг, основно придобити в Nestle. В своя кариерен път, тя ръководи едни от най-големите проекти в категорията „Шоколадови продукти“ за Европа, свързани с оптимизиране на порфолиото, въвеждане на нови категории и идентифициране и лансиране на иновации с потенциал на регионално ниво.