Кога изграждането на бранд среща Ecommerce стратегията? - SoftUni Digital
Loading...

Кога изграждането на бранд среща Ecommerce стратегията?

Изминало събитие
Дата:
02 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Кога изграждането на бранд среща Ecommerce стратегията?" нa 2 ноември 2021 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Вилиян Милчев.
За семинара
Изграждането на бранд е трудна задача, но основополагаща. Много често онлайн търговците се фокусират върху продуктите, онлайн продажбите и дистрибуцията им. По този начин неглижират изграждането на дългосрочна бранд стратегия, която да говори на правилен език с потребителите. Логото, мисията, визията, дългосрочните цели, тон на комуникация, бранд идентичност, елементи, обещания и историята са също толкова важни колкото и самия продукт и неговото качество и развитие. Много често се среща грешката да бъде сложен продуктът на пиедестал (т.н. слагаме каруцата пред коня), рекламата и продажбите. По този начин се изпуска фокуса и позиционирането става хаотично. Продуктите и марката трябва да имат своя собствена личност. Ще разгледаме детайли в изграждането на бранда през призмата на FlagFlag.bg и как бранд стратегията срещна ecommerce стратегията и заработиха като едно цяло.
За лекторите
Вилиян Милчев
Вилиян е на 29 години и от приблизително 10 г.се занимава с онлайн търговия и маркетинг, като последните 3 е строго фокусиран върху дигитализацията и дистрибутирането на бранд стратегии за брандове в сферата на ecommerce. Работил е както върху собствени проекти в dropshipping, arbitrage и ecommerce, така и върху развитието на брандовете в тази сфера и услуги. Смята, че откриването на нови ниши и пазарии е потенциал за всеки нов бизнес и всеки трябва да гледа в тази посока, вместо да се бута в червените океани. Правилната дигитална стратегия, подплатена с ефективна комуникация (която говори на потребителите - просто и човешки език) прави чудеса. Но, за да се случат тези чудеса трябва да се мине през безброй малки стъпки, които създават бранда - потребителско поведение, проучвания, тон на комуникация, перфектния потребител, бранда като човек, стратегически цели, реклама във фокусирани канали, omni-channel и т.н.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.