Кога изграждането на бранд среща Ecommerce стратегията?
Изминало събитие
Дата:
02 ноември 2021
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Кога изграждането на бранд среща Ecommerce стратегията?" нa 2 ноември 2021 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Вилиян Милчев.
За семинара
Изграждането на бранд е трудна задача, но основополагаща. Много често онлайн търговците се фокусират върху продуктите, онлайн продажбите и дистрибуцията им. По този начин неглижират изграждането на дългосрочна бранд стратегия, която да говори на правилен език с потребителите. Логото, мисията, визията, дългосрочните цели, тон на комуникация, бранд идентичност, елементи, обещания и историята са също толкова важни колкото и самия продукт и неговото качество и развитие. Много често се среща грешката да бъде сложен продуктът на пиедестал (т.н. слагаме каруцата пред коня), рекламата и продажбите. По този начин се изпуска фокуса и позиционирането става хаотично. Продуктите и марката трябва да имат своя собствена личност. Ще разгледаме детайли в изграждането на бранда през призмата на FlagFlag.bg и как бранд стратегията срещна ecommerce стратегията и заработиха като едно цяло.
За лекторите
Вилиян Милчев
Вилиян е на 29 години и от приблизително 10 г.се занимава с онлайн търговия и маркетинг, като последните 3 е строго фокусиран върху дигитализацията и дистрибутирането на бранд стратегии за брандове в сферата на ecommerce. Работил е както върху собствени проекти в dropshipping, arbitrage и ecommerce, така и върху развитието на брандовете в тази сфера и услуги. Смята, че откриването на нови ниши и пазарии е потенциал за всеки нов бизнес и всеки трябва да гледа в тази посока, вместо да се бута в червените океани. Правилната дигитална стратегия, подплатена с ефективна комуникация (която говори на потребителите - просто и човешки език) прави чудеса. Но, за да се случат тези чудеса трябва да се мине през безброй малки стъпки, които създават бранда - потребителско поведение, проучвания, тон на комуникация, перфектния потребител, бранда като човек, стратегически цели, реклама във фокусирани канали, omni-channel и т.н.