Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата - SoftUni Digital
Loading...

Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата

Изминало събитие
Дата:
12 октомври 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Стратегия за задържане на клиенти чрез обективизиране на целите в рекламата" нa 12 октомври 2021 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Григор Йовов.
За семинара
В този семинар Григор ще представи концепцията си за определяне на целите с нови клиенти в сферата на дигиталната реклама. В бизнеса и планирането, реалността се сблъсква с желанията и мъдрото определяне на целите е път към успешната съвместна работа. Степента на задържане на клиентите е не само пряко свързана с поставените цели, но и с използваната медодология и нагласа в бъдещото партньорство. След завършване на семинара участниците ще имат още едно оръжие в бизнес арсенала си, с което да привличат и задържат клиентите си за дългогодишна съвместна работа. 
За лекторите
Григор Йовов
Григор е собственик на дигитална агенция Бизнес Тренд от 2011 година. Бакалавър по Маркетинг. Създател на редица курсове в платформата Udemy с повече от 20 000 студента. Сертифициран Google Ads & Google Analytics експерт с повече от 10 години практически опит. Скоро издава и първата си книга “Google Analytics Kickstarter Guide” с едно от най-големите азиатски издателства за електронни книги на IT тематика BPB Publications.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.