Промо кампании за електронни магазини. От планиране до анализ - SoftUni Digital
Loading...

Промо кампании за електронни магазини. От планиране до анализ

Изминало събитие
Дата:
04 септември 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Промо кампании за електронни магазини. От планиране до анализ", който ще се излъчи нa 4 септември 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Драгомир Драганов.
За семинара
По време на семинара ще се разгледат всички етапи за една успешна кампания:
- Планиране – изготвяне на календар, избор на период и какво трябва да се съобрази.
- Маркетинг – кои канали да може да се изберат? Как се определя бюджет? Комуникация на кампанията.
- Лендинг страница – особености на различните страници, до които стигат потенциалните клиенти.
- Анализ на резултатите.
- Пост кампании – как да се правят еднократните посетители – лоялни клиенти.
За лекторите
Драгомир Драганов
Драгомир се занимава повече от 5 години с дигитален маркетинг за електронна търговия. Работи за един от най-големите бебешки онлайн магазини – Baby.bg. Към момента управлява няколко проекта, свързани с търговията онлайн. Вярва, че маркетинг за екомерс = по-добра услуга, по-добър сайт, по-добри реклами. Любим канал – e-mail marketing.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.