Как да създаваме кампании във Facebook Ads Manager - SoftUni Digital
Loading...

Как да създаваме кампании във Facebook Ads Manager

Изминало събитие
Дата:
18 май 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Как да създаваме кампании във Facebook Ads Manager", който ще се излъчи нa 18 май 2020 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектор Лора Горовска.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Каква е разликата между опцията Boost post и рекламна кампания във Facebook Ads Manager? 
- Кои са 3-те най-често използвани рекламни цели в Ads manager?
- Как да създадете първата си рекламна кампания?
За лекторите
Лора Горовска
Лора е Social Media Marketing Manager в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините тя трупа опит в създаването на съдържание и работи като журналист и Digital Content Manager в утвърдени български издания. В момента Лора координира работата на маркетинг екипa в 1ForFit и отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest в над 170 държави. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.