Как да доминираме във Facebook: за напреднали - SoftUni Digital
Loading...

Как да доминираме във Facebook: за напреднали

Изминало събитие
Дата:
31 март 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Как да доминираме във Facebook: за напреднали", който ще се проведе нa 31 март 2020 г. (вторник) от 19:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Димитър Христов.
За семинара
Темите, които ще се засегнат по време на семинара са:
- Как да доминирате чрез Facebook Ads: Научете се как да придобивате нови посетители в онлайн магазина ви. 
- Научете се как да рекламирате продуктите си на хора, които се интересуват от продукта ви и които се доближават най-много до клиентите, които вече имате. 
- Силата на видео рекламите: Научете се как да правите криейтиви за реклами, които продават.
- Конкретната стратегия за Facebook и Instagram, която ми изкара над 2 милиона долара приход.
За лекторите
Димитър Христов
Димитър е Маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram и social media influencer с над 120,000 последователи. Работил е с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L’Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. В момента главният му фокус е да консултира големи бизнеси, относно как да подобрят цялостното си social media представяне, кампании и най-
вече ROI с Facebook и Instagram стратегии за напреднали.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.