E-mail marketing secrets: практики, които работят - SoftUni Digital
Loading...

E-mail marketing secrets: практики, които работят

Изминало събитие
Дата:
27 февруари 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "E-mail marketing secrets: практики, които работят", който ще се проведе нa 27 февруари 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Милен Янкулов.
За семинара
В семинара email маркетингът ще бъде разгледан в контекста на цялостната маркетинг комуникационна стратегия и т. нар. Buyer’s Journey. Участниците ще научат каква е мотивацията да се правят email маркетинг кампании и кое е ядрото на ефективната email комуникация. Ще бъдат разгледани и представени POE (Paid, Owned, Earned) канали за събиране на аудитория и правилното формулиране на целите на email маркетинг стратегиятя. На този етап ще бъдат разгледани и инструментите и критериите за постигане на целите и каналите за анализ на резултатите. Ще бъдат показани примери, чрез които участниците ще се запознаят с различните формати на email-и, за какво трябва да се внимава, когато се построява комуникацията и често срещани грешки по време на тези процеси. В края ще бъдат представени популярни платформи за планиране, изграждане и автоматизиране на email кампании, трикове за повишаване на ефективността на кампаниите.
За лекторите
Милен Янкулов
Милен има повече от 14 години опит в областта на маркетинг и продажбите. През своята кариера до тук е работил в различни сектори от икономиката – туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг. Той ръководи маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext. Използването на Email marketing инструментите са в основата на всички маркетингови кампании в Ontotext с доказано по-добри резултатите в сравнение с всички останали комуникационни канали. Милен иска да сподели опитът си в email marketing-а, защото вярва, че това е един от най-ефективните маркетингови канали на компанията.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.