E-mail marketing secrets: практики, които работят
Изминало събитие
Дата:
27 февруари 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "E-mail marketing secrets: практики, които работят", който ще се проведе нa 27 февруари 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Милен Янкулов.
За семинара
В семинара email маркетингът ще бъде разгледан в контекста на цялостната маркетинг комуникационна стратегия и т. нар. Buyer’s Journey. Участниците ще научат каква е мотивацията да се правят email маркетинг кампании и кое е ядрото на ефективната email комуникация. Ще бъдат разгледани и представени POE (Paid, Owned, Earned) канали за събиране на аудитория и правилното формулиране на целите на email маркетинг стратегиятя. На този етап ще бъдат разгледани и инструментите и критериите за постигане на целите и каналите за анализ на резултатите. Ще бъдат показани примери, чрез които участниците ще се запознаят с различните формати на email-и, за какво трябва да се внимава, когато се построява комуникацията и често срещани грешки по време на тези процеси. В края ще бъдат представени популярни платформи за планиране, изграждане и автоматизиране на email кампании, трикове за повишаване на ефективността на кампаниите.
За лекторите
Милен Янкулов
Милен има повече от 14 години опит в областта на маркетинг и продажбите. През своята кариера до тук е работил в различни сектори от икономиката – туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции, IT. Работил е по маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг. Той ръководи маркетинг отдела в Българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Sirma AI и управлява бранда, под който компанията прави бизнес по цял свят: Ontotext. Използването на Email marketing инструментите са в основата на всички маркетингови кампании в Ontotext с доказано по-добри резултатите в сравнение с всички останали комуникационни канали. Милен иска да сподели опитът си в email marketing-а, защото вярва, че това е един от най-ефективните маркетингови канали на компанията.