Employer Branding чрез дигитален маркетинг - SoftUni Digital
Loading...

Employer Branding чрез дигитален маркетинг

Изминало събитие
Дата:
21 февруари 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Employer Branding чрез дигитален маркетинг", който ще се проведе нa 21 февруари 2020 г. (петък) от 19:00 часа в зала Inspiration на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова.
За семинара
30, 300, 3000.... Независимо какъв е броят на служителите в една компания, тя има своята идентичност, мисия, визия, ценности. И именно чрез тях работодателите искат да привлекат правилните кандидати на правилните позиции с правилното отношение и разбиране към своята организация и средата, която са създали или искат да създадат. Но как тази идентичност се изгражда, какъв е начинът тя да достигне до съответните аудитории и защо това е необходимо? Защо кандидадът да пожелае да избере своето кариерно развитие именно в тази компания? Това са само част от въпросите, с чиито отговори се заемат Employer Branding експертите, за да направят успешна стратегията за работодателската марка.
По време на семинара ще бъде разгледана рамката на Employer Branding и реализирането ѝ в дигитална среда като част от стратегията. Ще бъде разгледана и потребителската пътека на таргет аудиториите, както и измерителите за успех (KPIs). Ще бъдат представени и конкретни примери. На семинара ще присъства и гост лектор от клиент на Xplora.bg, който ще сподели повече за изграждането на работодателската марка със средствата на дигиталния маркетинг.
За лекторите
Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова
Георги е един от основните лектори в програмите на Softuni Digital, като води курса Marketing Fundamentals, сега Marketing Basics, както и Дигитални кампании от А до Я. Водил е множество проекти по позициониране на компании като предпочитан работодател и партньор. Има значителен опит при обвързване на Employer Value Proposition с реална дигитална комуникация - като стратегия, content pillars, планиране, реализация и надграждане. Георги притежава над 20 години бизнес и маркетинг опит. Член e на УС на IAB Bulgaria от 2015 г. Често е член на журита за награди за дигитален маркетинг и лектор на събития за маркетинг и реклама.
 
Теодора е основен двигател за дейностите по Employer Branding на Xplora. Теодора има опит в PR сферата, след което става част от social media екипа на Xplora. Отскоро е team lead на Content and Creative екипа на агенцията, където ръководи създаването и имплементирането на content marketing стратегии, както и поддръжка на профили на клиенти в дигиталната среда. 

Мария има дългогодишен опит в разработването на комуникационни (в това число и Еmployer Branding) стратегии за международни компании, както за външните, така и за вътрешните аудитории. От 2016 г. ръководи корпоративните комуникации в Центъра за споделени услуги на Групата Coca-Cola HBC, който подпомага бизнеса на компанията в 28 държави и в който своята кариера развиват над 600 професионалисти. От 2018-а е лектор в курса „Мениджмънт на Репутацията“ към LSPR, a преди това натрупва професионалния си опит в различни медии, както и като част от Маркетинг и ПР екипа на Societe Generale Expressbank. Тя е и един от основателите на сдружение „Един Процент Промяна“ – дружество с нестопанска цел, чиято мисия е да бъде двигател на положителната промяна.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.