3 причини да направите стратегия за мобилен маркетинг - SoftUni Digital
Loading...

3 причини да направите стратегия за мобилен маркетинг

Изминало събитие
Дата:
02 март 2018
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "3 причини да направите стратегия за мобилен маркетинг", който ще се проведе нa 02 март 2018 г. (петък) от 19:00 часа в зала Deep Web на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лекторът е Петър Владимиров.
За семинара

По време на семинара ще обсъдим следните теми:

  • Mobile-first и Микро моментите на потребителите
  • Статистики и тенденции за mobile за България
  • Да инвестираме ли в мобилно приложение?
  • Responsive Website/Landing Page
  • Мобилна реклама: стратегия, формати, таргетиране
  • Как да отчитаме резултати чрез релевантни за бизнеса метрики
За лекторите
Петър Владимиров
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. Завършил е Масови комуникации в Нов български университет. През последните 8 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати за някои от най-големите рекламодатели. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.