Курсове Обучения - SoftUni Digital

Курсове

Учебен план

Програмата стартира веднъж годишно, а нейната продължителност е 7 месеца, като се състои от 7 специално селектирани курса, обхващащи всички аспекти от дигиталния маркетинг.

Обучението стартира с безплатен подготвителен курс Marketing Fundamentals, а след него, се провежда приемен изпит. Успешно преминалите приемния изпит имат възможността да продължат обучението си в останалите 6 курса от програмата.

Занятията се провеждат два пъти седмично в делнични дни, между 19:00 и 22:00 ч., а формите на обучение са присъствена (в учебната зала) и онлайн (дистанционна), така че посещението им е удобно, както за учещи и работещи, така и за курсисти, живеещи извън София.

Marketing Fundamentals

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретен, разбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес.

Content Marketing

Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. С Content Marketing обаче се борим за ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.

E-mail Marketing

Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове. Курсът обхваща, както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал. По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).

Facebook Marketing

В рамките на курса по Facebook и социални медии ще имате възможността да опознаете в детайли как работят най-разпространените социални платформи днес, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в тях и как да ги използваме като ефективни канали за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.

Google AdWords

Oбучението ще обхване всичко свързано с рекламирането в платформата на Google – AdWords. В курса ще се обърне внимание, както на създаването на акаунт в платформата, така и на всичко свързано с рекламирането в нея. Мащабно и практически насочено ще преминем през всички видове реклами, налични в платформата – Search, Display & Video. Ще се обърне внимание на помощните инструменти, които платформата предлага - Display Planner, Keyword Planner и др. Ще бъдат обсъдени всички добри практики за създаване на ефективни кампании, както и тяхната оптимизация и измерване на ефективността им.

Search Engine Optimisation (SEO)

Панелът има за цел да предостави синтезирана информация за съвременна оптимизация на сайтове за търсачки. По време на обучението ще придобиете знания върху ключови моменти от SEO-то, започвайки от основна информация като семантично ядро на ключови думи, начини и инструменти за намирането им, структуриране на събраните данни и съставяне на content план. Курсът ще се съсредоточи върху инструментите за работа при SEO, техническия одит на сайт и Google Search Console.

E-commerce

В курса по eлектронна търговия (E-commerce) ще научим как да планираме, анализираме и развиваме онлайн магазини, като за целта ще разгледаме всички техни аспекти от бизнес модела, който седи зад тях. Сред темите - акцент на обучението ще попаднат дори и най-дребните детайли на дизайна, ползваемостта, маркетинга и рекламата. Ще разгледаме онлайн магазините като комплексни системи и ще се научим как да ги анализираме и оптимизираме за постигането на максимална ефективност.